Program
Panel I 
Pokolenie Z, czyli cyfrowi tubylcy – metody pracy i motywacji
  • Digital Natives – dlaczego obecni uczniowie inaczej odbierają i przetwarzają informacje niż ich poprzednicy? 
  • Jak dostosować metody pracy i komunikacji, aby wspólnie osiągnąć sukces edukacyjny?
  • Jak nie demotywować uczniów - dobór odpowiednich narzędzi kluczem do znalezienia wspólnego języka między cyfrowymi tubylcami a uczącymi ich cyfrowymi imigrantami.

prof. UAM dr hab. Jacek Pyżalski

Panel II
Autonomiczny uczeń jako wyzwanie współczesnej edukacji
  • jak przekuć wrodzoną ciekawość świata i pasje ucznia na działanie i kreatywne wykorzystywanie zdobytej wiedzy- case studies
  • w grupie można być autonomicznym! - pokażemy jak sprawić, aby uczeń był graczem, a nie pionkiem w procesie edukacyjnym
  • wspólnie przećwiczymy metody na to, jak skutecznie przekazać proces uczenia (się) w ręce uczniów w oparciu o współczesne metody nauczania

Justyna Mak

Panel III
Oznaczenie – rola osobistego znaczenia w procesie nauki języka
  • Jak kreatywnie rozpoczynać i kończyć zajęcia języka obcego?
  • W jaki sposób wprowadzać nowy materiał i angażować ucznia?
  • Jak skutecznie uczyć tematów popularnie uznawanych za „nielubiane” przez uczniów.

Xero Brothers, czyli:

dr Jacek Łagun

dr Czesław Kiński

Panel IV 
Dyslexia in the English classroom - 3 uczniów, 3 różne historie i 3 różne zakończenia
  • W jakim stopniu informacje zawarte w opinii o dysleksji mogą być przydatne w pracy anglisty?
  • Dlaczego uniwersalne schematy pracy z uczniem z dysleksją... nie są uniwersalne?
  • Jakie metody pracy sprawdziły się w przypadku 3 uczniow z dysleksją, a jakie nie?
  • Czy każdy uczeń z dysleksją może się nauczyć języka angielskiego?

dr Katarzyna Maria Bogdanowicz