KUP BILET W PROMOCYJNEJ CENIE!

Ogólnopolski Kongres Nauczycieli Języków Obcych

„Zakuć – Zdać – Zapomnieć?”
Nowe metody nauczania i uczenia się w zmienionej rzeczywistości szkolnej
24.11.2021 r. | 9.00–16.00
FORMUŁA ONLINE
+ Dostęp do wykładów przez 7 dni

WYDARZENIE ROZPOCZNIE SIĘ ZA:

 
Wspólnie z redakcją czasopisma Horyzonty Anglistyki zapraszamy Państwa na nową odsłonę dotychczasowego Kongresu dla nauczycieli języka angielskiego. W tym roku postanowiliśmy połączyć potrzeby wszystkich nauczycieli języków obcych. Przygotowaliśmy dla Państwa Kongres jest pod hasłem wspólnego szukania sposobów na efektywną edukację językową po roku pandemii, w zmienionej rzeczywistości szkolnej i z uczniami po przejściach i trudnościach pracy zdalnej. Spotkajmy się na jedynym takim wydarzeniu w Polsce!
Prelegenci.

 

Nasi prowadzący dbają o wysoki poziom merytoryczny wydarzenia:
Doświadczony nauczyciel, metodyk i lektor.
Terapeuta Integracji Sensorycznej i Bilateralnej.
 
Doktor nauk humanistycznych, pracownik Katedry Filologii Angielskiej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Doktor nauk humanistycznych, pracownik Katedry Filologii Angielskiej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i nauczyciel języka angielskiego.
Metodyczka główna Early Stage, trenerka nauczycieli.
Doświadczona nauczycielka, lektor i wieloletni metodyk w szkole językowej w Radomiu.
Z wykształcenia germanistka. Od wielu lat pracuje jako nauczyciel i lektor.
Lingwistka z zamiłowania. Od 10 lat związana z Metodą Tomatisa®, współzałożycielka firmy Tomatis Polska Sp. z o.o.
Program konferencji.
PANEL I  
Ruch wsparciem dla edukacji – czy potrafisz uczyć (się) efektywnie?
Opowiemy co lubi mózg, jak go „pobudzić” do pracy oraz co faktycznie sprawdza się podczas problemów z koncentracją podczas zajęć czy testowania.
PANEL SPECJALNY
IELTS w zasięgu ręki
Podpowiemy w kilku krokach, jak skutecznie przygotować młodzież do IELTS. Prezentacja to must have dobrego nauczyciela angielskiego który w dobie pandemii przygotowuje uczniów do zewnętrznych egzminów z języka angielskiego.
Panel II  
Narzędzia na każdy scenariusz, czyli co się sprawdzi stacjonarnie, zdalnie i w hybrydzie
Doświadczona nauczycielka podzieli się swoimi pomysłami na pracę zdalną oraz hybrydową, aby niezależnie od scenariusza pandemicznego, móc efektywnie uczyć w roku szkolnym 2021/2022.
Panel III  
Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych – rozwiązania dostosowane do zmieniającej się rzeczywistości
Uczniowie dyslektyczni znajdują się w większości klas na wszystkich etapach nauczania. Badania pokazują jednak, że nadal wielu nauczycieli ma wątpliwości, jak z nimi pracować i jak dostosowywać swoje metody pracy do ich potrzeb. Na przykładach pokażemy, na co zwrócić szczególną uwagę.
PANEL SPECJALNY
How to make retrieval a powerful learning tool?
Opowiemy na czym polega strategia uczenia się, w której nauczyciel koncentruje się na wydobywaniu informacji od uczniów.
Panel IV  
Dobrostan ucznia czy dobrostan nauczyciela? Nie musisz wybierać!
Realizacja napiętego planu zajęć, podstawy programowej oraz testowania sprawia, że często trudno w procesie nauki zadbać o swoje potrzeby i potrzeby naszych uczniów. Jest to niezwykle ważny problem, którego rozwiązań poszukamy wspólnie z nauczycielem – praktykiem.
PANEL SPECJALNY
Metoda Tomatisa® a integracja lingwistyczna. Nowe technologie we wspomaganiu nauki języków obcych.
Opowiemy o roli treningu słuchowego w procesie nauki języka obcego: jak „otworzyć ucho” na nowy język, jak szybciej i skuteczniej przyswajać nowe słownictwo, jak poprawić wymowę, płynność oraz rytm wypowiedzi? Zaprezentujemy innowacyjne produkty wspomagające nauczanie języka obcego u dzieci i dorosłych.
SESJA WARSZTATOWA dla nauczycieli języka angielskiego  
 16.30 – 18.30
I need, therefore I learn – looking for the essence of language learning
SESJA WARSZTATOWA dla wszystkich nauczycieli języków obcych  
 16.30 – 18.30
Na co zwrócić szczególną uwagę przygotowując do egzaminów ucznia z dysleksją? Co powinniśmy wziąć pod uwagę podczas testowania?
DLACZEGO ORGANIZOWANE PRZEZ NAS WYDARZENIA SĄ NAJLEPSZE?
Niech pozytywne opinie uczestników poprzednich odsłon Kongresu, doskonała atmosfera wydarzenia, obecność wykwalifikowanych i doświadczonych prelegentów oraz wysoka jakość merytoryczna przemówią same za siebie i zachęcą Państwa do wzięcia udziału w Ogólnopolskim Kongresie Nauczycieli Języków Obcych.
Weź udział w kongresie, szczególnie jeżeli:
  •  

    Chcesz wdrożyć sprawdzone techniki aktywizowania i motywowania uczniów na zajęciach poprzez rozwiązania czerpiące z najnowszych, potwierdzonych w badaniach naukowych, odkryć neurodydaktycznych.
  •  

    Zależy Ci aby dowiedzieć się, jakie ćwiczenia oddziałują na różne obszary mózgu i jak dobrać je odpowiednio do potrzeb uczniów i rodzaju prowadzonych zajęć?
  •  

    Chcesz przekonać się, które narzędzia, w perspektywie roku pracy w warunkach pandemii, okazały się najbardziej uniwersalne i które z nich warto utrzymać, niezależnie od trybu nauki.
  •  

    Chcesz poznać przykłady rozwiązań prosto z klasy w jaki sposób pracować z uczniem z dysleksją, ADHD czy problemem z koncentracją uwagi – jak mu pomóc, na co zwrócić uwagę, co NAPRAWDĘ działa?
  •  

    Pragniesz wdrożyć filozofię równowagi między dobrostanem ucznia a dobrostanem nauczyciela, przekonasz się że właściwie zbudowane relacje wprost przekładają się na sukcesy w nauczaniu!
  •  

    Zależy Ci aby poznać sposoby jak szybko i spontanicznie przeprowadzić „ruchową rozgrzewkę” przed lekcją, aby przygotować uczniów do efektywnego przyswajania wiedzy.
TYLKO PODCZAS TEGOROCZNEJ EDYCJI!
6 godzin inspiracji i merytorycznej wiedzy
Poznasz nowoczesne metody pracy oraz rozwiązania dostosowane do obecnych warunków edukacyjnych, razem z najlepszymi autorytetami i praktykami w dziedzinie nauczania, motywowania oraz stosowania aktywnych technik edukacyjnych.
6 uznanych ekspertów,
Na przykładach z własnej praktyki pokażą, jak wspomóc koncentrację ucznia, jak pracować z uczniem z trudnościami oraz jak jednocześnie zadbać o swoje potrzeby.
4 panele i 2 warsztaty wypełnione praktycznymi wskazówkami
Skupimy się na aktualnych problemach i wyzwaniach nauczyciela języka obcego, pracującego w polskich realiach szkolnych.
Posłuchaj – przećwicz – wyciągnij wnioski
Pokażemy Ci, jak zmotywować uczniów do nauki nawet najtrudniejszych warunkach nauki zdalnej czy hybrydowej oraz jakie narzędzia, aplikacje, metody i pomysły „z klasy” najlepiej sprawdzą się w pracy, niezależnie od formy nauczania!
Opinie.
Kto powinien wziąć udział?
Nauczyciele języka angielskiego w szkołach ogólnodostępnych oraz szkołach językowych, lektorzy, studenci i wszyscy zainteresowani metodyką nauczania języka angielskiego.
ZAUFAJ NASZEMU DOŚWIADCZENIU I WIEDZY!
Nasza działalność przez lata rozwijała się podążając za trendami rynku oraz potrzebami klientów. Wydawane przez nas tytuły są cenione przez szerokie grono specjalistów.
Wśród naszych czasopism znajdziesz między innymi Horyzonty Anglistyki, Życie Szkoły, Głos Pedagogiczny.
Kontakt.
Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
 
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: (61) 66 55 774 
 bok@forum-media.pl
Reklama:
Anna Mikłaszewicz
tel: 601 272 556
 anna.miklaszewicz@forum-media.pl