OGÓLNOPOLSKI KONGRES
NAUCZYCIELI JĘZYKA ANGIELSKIEGO
„Emocje w nauczaniu języka angielskiego”
Kiedy
19.11.2020
10:00-16:00
ORGANIZATOR
GDZIE
FORMUŁA ONLINE
+ DOSTĘP DO NAGRANIA PRZEZ 30 DNI
Startujemy za
Dlaczego spotykamy się wirtualnie?
Skorzystaj z kodu rabatowego i dołącz
do grona uczestników w niższej cenie!
NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIE DLA NAUCZYCIELI
JĘZYKA ANGIELSKIEGO TEGO ROKU!
IV EDYCJA OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU
NAUCZYCIELI JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Najlepsi eksperci rzucą światło na najbardziej problematyczne zagadnienia z zakresu motywacji, budowania relacji oraz bazowania na emocjach jako podstawie w procesie dydaktycznym. Aktualne tematy, konkretne odpowiedzi i tylko sprawdzone rozwiązania!
w tym roku możesz do nas dołączyć online!
6
GODZIN INSPIRACJI
podczas których dowiesz się, jak uczyć i motywować uczniów oraz przećwiczysz nowe metody pracy z autorytetami
i praktykami
6
UZNANYCH EKSPERTÓW
którzy na swoich przykładach, pokażą, jak niestandardowe działania przeradzają się w sukcesy uczniów i nauczycieli
4
ROZBUDOWANE PANELE
wypełnione praktycznymi wskazówkami, dzięki którym dowiesz się jak rozwiązać najczęstsze problemy anglistów
120
MINUT WARSZTATU
Words don’t come easy unless you help them – jak uczyć nastolatków pisania?
400
MINUT WYKŁADÓW
oraz praktycznych rozwiązań do wdrożenia „od zaraz” w swojej placówce
CERTYFIKAT
potwierdzający uczestnictwo
w Kongresie oraz zdobyte umiejętności
Program wydarzenia
UWAGA nowość!
Wykład specjalny - video szkoleniowe, które otrzymasz od razu po złożeniu zamówienia
Temat: Egzamin z życia czy egzamin szkolny? Emocje podczas testowania
Prelegent: Katarzyna Gala
- Sprawdzone strategie przedegzaminacyjne – jak przygotować uczniów do sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych na przykładzie Egzaminu Ósmoklasisty.
- Na co zwrócić uwagę podczas przerabiania tzw. „trudnych zadań egzaminacyjnych” – przykłady działań.
- Jak nie zapomnieć o speaking skills, czyli podstawa programowa nie tylko pisemnie.
*Link do video zostanie dołączony do potwierdzenia zamówienia. Wiadomość mailową otrzyma zamawiający.
Wykład nr 1
Temat: Sukces moich uczniów to… mój sukces!
Prelegent: Magdalena Dygała
- Od nagrań video po festiwal filmowy w szkole i wywiady z dziennikarzami radiowej Trójki – w jaki sposób wygrana w Headway Scholarship przerodziła się w prawdziwą pasję.
- Wystarczy chcieć! – jak podczas czasu „lockdown” udało się zorganizować międzynarodowy projekt, dopasowując zadania projektowe do sytuacji kwarantanny i panujących wówczas mechanizmów motywacyjnych uczniów.
- O drobnych sukcesach i pomysłach na wywołanie emocji – pokażemy, że często małe gesty czy bezkosztowe inicjatywy wystarczą do „przeniesienia uczniów na następny level zaangażowania”.
- Spełniamy marzenia, czyli jak projekt 'Innovate your dreams' zainspirował do działania całą społeczność szkolną i przerodził się w prawdziwe wyzwanie podnoszące tzw. „life skills” uczniów.
Wykład nr 2
Temat: Jak przygotować do Firsta i matury korzystając z bezpłatnych materiałów on-line przygotowanych przez British Council
Prelegent: Piotr Pluskota
Wykład nr 3
Temat: "Emocje w nauczaniu języka angielskiego" - Czego się obawia nauczyciel na zajęciach językowych.
Prelegent: mgr Katarzyna Dołhun
Wykład nr 4
Temat: Nauczyć to zaciekawić – zajęcia zbudowane na emocjach
Prelegent: Aniela Tekiela
- Wzbudzenie zainteresowania na lekcjach - czyli nawet angielska gramatyka może okazać się ciekawa!
- Uczeń z zaskoczenia - w jaki sposób wprowadzać nowy materiał i angażować ucznia?
- Podzielimy się gotowymi pomysłami na to, jak wywołać emocje nawet w "najnudniejszych" zadaniach tak, aby uczniowie zaangażowali się w aktywną pracę.
Wykład nr 5
Temat: Developing your students into future global citizens
Prelegent: Jasmin Silver
How can we prepare students of English to become successful international citizens who can engage in a globalised world? This talk will present a researchbased approach to understanding the broader life skills our students need, through the Cambridge Life Competencies Framework. How can we bring greater clarity to what these skills are, how they are developed along the learning journey and how teachers can see their development in practice? We will look at the framework in the context of English language programmes – how can English teachers integrate the development of these skills into their lessons without reducing the time spent learning English?
Wykład nr 6
Temat: Emocje a relacje w klasie
Prelegent: Beata Wysocka
- jak się mają relacje do emocji i emocje do relacji w klasie,
- jak w uczenie angielskiego włączać kształcenie społeczno-emocjonalne,
- co to znaczy słuchać empatycznie.
Poznamy przykłady aktywności językowych, które rozwijają umiejętności społeczne oraz emocjonalne. A po prelekcji na uczestników będzie czekać handout z zadaniami do pracy własnej, filmikami i polecanymi książkami!
Early Stage to 27-letnia szkoła języka angielskiego dla dzieci i młodzieży. Bazuje na unikatowej, autorskiej metodzie, złożonej z 10 supermocy (earlystage.pl/pl/metoda). Angażuje wyobraźnię, pamięć i zmysły uczniów, co umożliwia przyswajanie nowej wiedzy w sposób naturalny oraz zgodny z indywidualnym rozwojem każdego dziecka.
Wykład nr 7
Temat: Dr Jekyll i Mr Hyde – o zadowoleniu i lęku językowym na zajęciach języka obcego
Prelegenci: dr Czesław Kiński & dr Jacek Łagun
- Pokażemy, w jaki sposób to, co dzieje się w relacji pomiędzy nauczycielem a uczniem może wpływać na zadowolenie językowe oraz lęk językowy ucznia.
- W oparciu o autorskie badania przeprowadzone na grupie kilkuset polskich nastolatków, pokażemy Państwu, które zachowania nauczyciela polscy licealiści odbierają za najbardziej sprzyjające i niesprzyjające uczeniu się.
- Zgodnie z założeniami psychologii pozytywnej, skupimy się na promowaniu postaw i zachowań pozytywnych, nie lekceważąc jednak zachowań, które mogą wpływać na negatywne emocje ucznia.
- Pokażemy praktyczne rozwiązania, dzięki którym każdy uczestnik kongresu będzie mógł przyczynić się do poprawy klasowego dobrostanu swoich uczniów.
Wykład nr 8
Temat: Projekty zbudowane emocjami – przykłady inspiracyjne
Prelegent: Ewa Drobek
- Nauczanie angielskiego poprzez muzykę czyli autorski projekt Żmichowska Śpiewa – jak poza umiejętnościami językowymi uczniowie trenowali opanowywanie stresu oraz występy publiczne.
- Angielski „przy okazji” – pokażemy w jaki sposób promować czytelnictwo i oglądanie spektakli teatralnych w języku angielskim.
- Erazmus plus – jak w ciekawy sposób połączyć matematykę i język angielski? I przede wszystkim… PO CO?
- Szkoła życia i lekcja empatii - projekt humanitarny i lekcje międzynarodowe w polskiej szkole.
- Opowiemy jak zaangażowanie i podejmowane projekty szkolne zaowocowały sukcesami uczniów, wystawieniem sztuki teatralnej w Teatrze Narodowym w Berlinie czy wysłaniem uczennicy do stacji badawczej NASA.
- Moja droga do sukcesu czyli jak to wszystko się zaczęło i jak jeden projekt rodzi drugi… aż powstał projekt Korki TV na antenie TVN Metro.
Temat: Words don’t come easy unless you help them – jak uczyć nastolatków pisania?
Prelegent: dr Czesław Kiński & dr Jacek Łagun
Zgodzimy się chyba wszyscy, że bez względu na wiek, większość naszych uczniów chętniej bierze udział w zajęciach z mówienia niż z pisania. Jednym z możliwych wyjaśnień takiego stanu rzeczy jest fakt, iż poza szkołą większość z nich nie potrzebuje na co dzień umiejętności pisania dłuższych tekstów. Stojąc przed zadaniem napisania listu czy eseju na zajęcia języka obcego, nasi uczniowie napotykają na kilka trudności. Po pierwsze, nie są w stanie stworzyć wypowiedzi wymaganej w zadaniu; po drugie – mają kłopoty ze stylem i rejestrem językowym, wreszcie po trzecie – ich wypowiedzi nie zawsze są dokładnie zgodne z tematem polecenia.
Podczas naszego warsztatu:
- Skupimy się na problemach pojawiąjących się podczas tworzenia przez uczniów tekstów w języku angielskim.
- Pokażemy, jakie rozwiązania możemy przyjąć, aby przełamać tezę o pisaniu jako najtrudniejszej umiejętności językowej.
- Omówimy, jak możemy pomóc uczniom znaleźć inspirację i pomysły na pisanie, pokazując, że potrafią być bardziej twórczy niż im się wydaje.
- Zademonstrujemy ćwiczenia, które pozwolą uczniom rozwinąć ich tak ważną kompetencję językową, jaką jest pisanie – zarówno na poziomie mikro-, jak też makroumiejętności.
Uwaga! Liczba miejsc ograniczona.
CO NAS WYRÓŻNIA
DOŚWIADCZENIE
Najwyższa jakość i 20 lat doświadczenia we wspieraniu pracowników oświaty.
KOMFORT
Formuła online kongresu pozwala na odtworzenie jej na dowolnym urządzeniu – komputerze, tablecie, smartfonie w dowolnym czasie.
NAGRANIE
Każdy Uczestnik otrzyma nagranie wszystkich wykładów i będzie mieć do niego dostęp przez 30 dni.
CERTYFIKAT
Wszyscy Uczestnicy otrzymają certyfikat, potwierdzający ich udział
w wydarzeniu.
OSZCZĘDNOŚĆ
Nowatorska formuła kongresu pozwala na oszczędność czasu i pieniędzy Uczestnika.
ZAUFAJ NASZEMU
DOŚWIADCZENIU I WIEDZY!
Nasza działalność przez lata rozwijała się podążając za trendami rynku oraz potrzebami klientów. Wydawane przez nas tytuły są cenione przez szerokie grono specjalistów.
Wśród naszych czasopism znajdziesz między innymi: Horyzonty Anglistyki, Głos Pedagogiczny, Monitor Dyrektora Szkoły czy portal nadzor-pedagogiczny.pl
PRELEGENCI
Magdalena
Dygała
Nauczycielka języka angielskiego, zdobyła I miejsce w międzynarodowym konkursie ‘Headway Scholarship’.
dr n. hum.
Czesław
Kiński
Autor pracy interdyscyplinarnej na temat wpływu relacji nauczyciel-uczeń na dobrostan ucznia.
dr n. hum.
Jacek
Łagun
Nauczyciel, egzaminator i team leader Cambridge, trener – ½ duetu Xero Brothers.
Ewa
Drobek
Wyróżniona w globalnym konkursie Global Teacher Award 2019.
Aniela
Tekiela
Założycielka bloga „Kreatywne Nauczanie Języków Obcych”.
Katarzyna
Gala
Nauczyciel, metodyk, lektor egzaminator i weryfikator OKE, tutor oraz etnolog.
Beata
Wysocka
Filolożka języka angielskiego, lingwistka i trenerka umiejętności poznawczych.
Piotr
Pluskota
Współpracuje z Cambridge ESOL, jest supervisorem na egzaminach pisemnych Cambridge i trenerem, który regularnie współpracuje z British Council prowadząc prezentacje i szkolenia.
Jasmin
Silver
Language Research Manager at Cambridge University Press.
Katarzyna
Dołhun
Senior Metodyk w jednej z ogólnopolskich szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży.
Partnerzy wydarzenia
Każdy Uczestnik Kongresu otrzyma:
Imienny certyfikat podpisany przez redakcję czasopisma „Horyzonty Anglistyki”
Dostęp do nagrania Kongresu przez 30 dni – oglądasz: gdzie chcesz, kiedy chcesz i na czym chcesz
Możliwość interakcji z innymi uczestnikami oraz zadawania pytań prelegentom – jest to wyjątkowa okazja do pogłębienia otrzymanej wiedzy, a także rozwiania wszelkich wątpliwości
Unikatowy e-book "English Worksheets Creative grammar and vocabulary lessons"
Formularz
online
zł netto
zamiast zł netto
z warsztatami
zł netto
zamiast zł netto
Kontakt
Masz pytania?
Napisz do nas lub zadzwoń.